Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szymonidis82 | użytkownik

imię i nazwiskoszymonidis adreswroclaw zarejestrowany01.05.2007 @09:26:20 ostatnio na stronie24.05.2008 @09:52:10

Wyszedłem.Kiedy wrócę? Nie wiem.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze302 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wyemancypowana03    25.05.2008 @15:40:03
eeeeej gdzie zdjecia :> co tu sie stalo?!
~Fotoimpresje    18.05.2008 @21:47:57
Co Wy scie sie tak uparli dzis na mnie, setki takich zdjec na Digu i myslisz ze kazdy ma zgode? :D
Nie, nie mam zgody, przeciez nie moglem budzic czlowieka

dzieki...
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~polzartem    15.05.2008 @10:22:41
dziękuję.
_______
people are fragile things, you should know by now ♪
~wyemancypowana03    13.05.2008 @13:23:48
przydaloby sie zeby dotarly, tylko zeby byly odwzajemnione to bylby sukces :P
~wyemancypowana03    03.05.2008 @17:13:35
Do lazenia po drzewach to jeszcze mi daleko :P
~wyemancypowana03    03.05.2008 @17:11:28
tak, komentarzem :P
Już to zrobilam
~wyemancypowana03    03.05.2008 @17:07:29
Dziekuje za uznanie oczywiscie rowniez odplace się komenatrzem
~unapproachable    02.05.2008 @19:45:21
oczywiście że każdy ma swoje zdanie. w to nie wątpie.
pozdrawiam.
_______
Co zrobisz, gdy ktoś ci przystawi nóż do szyi, a ty akurat dostaniesz czkawki?

zapraszam: http://kamiiqa.blogspot.com
~matyska    02.05.2008 @17:47:22
haha ale śmieszne....
~wyemancypowana03    02.05.2008 @17:43:33
pomysl pomysłem, ale chyba gorzej z wykonaniem :P
A co dokladnie miales zamiar zrobic?
Wiesz, slucham prodygi ale akurat teledysku z wanna nie widzialam :P
~wyemancypowana03    02.05.2008 @17:35:48
masz bzika na punkcie wanny? fajnie :P
Wiesz, rozumiem, ja np. mam bzika na pkt starych ruin, ale wanna ;> korek ;> nie nie, to nie dla mnie :P
moze jestem ograniczona ale przekazu owego zdjecia nie rozumiem :P
~toOsia    01.05.2008 @20:28:10
A dzięki wielkie zapraszam zapraszam ... jak sie podoba czemu nie :D
~toOsia    07.04.2008 @18:39:13
acha jeszcze jedno audi sa cudowne skoda to taki VW dla wrednych ludzi podobno, a sam VW chm brakuje mu tej iskierki, BMW kocham całym sercem ale tylko audi jest za co kochać ... dlatego audi jest cudowna ... no może lepsza jest tylko suparu impreza :D
~toOsia    07.04.2008 @18:36:11
dobra dobra ty już mnie komplementami nie czaruj ;p ... fajnie że się podoba alfa miło mi to słyszeć ... a motoryzacja czy ja wiem chyba tata mnie zaraził pozatym szybkie samochody działają na mnie niesamowicie ... no i jest to nitypowe i to mi się podoba
~heart    06.04.2008 @21:35:41
_______
czas napisac tu cos madrego
~heart    06.04.2008 @21:27:28
dziekuje
_______
czas napisac tu cos madrego
~agaSgaga    03.04.2008 @11:24:04
ciekawy ten Twoj komentarz...
~smila    02.04.2008 @23:36:40
nie rozwijasz się chłopcze
_______
czasem tak sie dzieje ze człowiek zardzewieje
~smila    22.03.2008 @23:58:21
Szymon jakie Ty masz oczy?
_______
czasem tak sie dzieje ze człowiek zardzewieje
~toOsia    22.03.2008 @23:28:15
dzieki ... mocna słowa Wesołych :D
~KamilWolski    21.03.2008 @17:21:44
Dzięki bardzo
_______
http://kamilwolski.pl - portfolio
~toOsia    20.03.2008 @16:43:29
dzięki :D
~heart    17.03.2008 @19:49:18
hehe dzieki
_______
czas napisac tu cos madrego
~toOsia    14.03.2008 @23:31:19
kolejna jedna juz jest
~toOsia    14.03.2008 @23:30:52
eee no subaru to jest mistrzu ... a impreza to juz odlaot ... mysle że niedługo :D
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt